LetsSingIt uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our site. If you continue to use our site as normal we'll assume that you are happy to receive our cookies. More info in our privacy policy.
  •    
  •    
  •    

    Enrique Iglesias / Lyrics

    Playlist 16 Comment 13 Rate 10 Like & Share Print Email Play

    "Bailamos" Lyrics

    Enrique Iglesias

    Album:
    Genre:Latin, Pop
    Duration:00:03:52
    Rank:5,439 (+910) history »
    Rate:
    4.1/5 from 10 users
    Charts: view all »
    Referring urls:view all »

    Video

    Lyrics

    Esta noche bailamos
    Te doy toda mi vida
    Quedate conmigo

    Tonight we dance
    I leave my life in your hands
    We take the floor
    Nothing is forbidden anymore

    Don't let the world in outside
    Don't let a moment go by
    Nothing can stop us tonight

    chorus:
    Bailamos
    Let the rhythm take you over
    Bailamos
    Te quiero amor mio
    Bailamos
    wanna live this life forever
    Bailamos
    Te quiero amor mio
    Te quiero

    Tonight I'm yours
    We can make it happen I'm so sure
    Now I'm letting go
    There is something I think you should know

    I won't be leaving your side
    We're gonna dance through the night
    I'm gonna reach for the stars

    (chorus)

    (whoa, oh oh oh)
    Tonight we dance
    (whoa, oh oh oh)
    like no tomorrow
    (whoa oh oh oh)
    If you will stay with me

    Te quiero
    Mi amor

    Quedate conmigo
    esta noche bailamos

    (Chorus)

    Bailamos
    Let the rhythm take you over(como te quiero)
    Bailamos
    Te quiero amor mio(como te quiero)
    Bailamos
    Gonna wanna live this life forever(como te quiero)
    Bailamos
    Te quiero amor mio(como te quiero)
    (Repeat to fade)
    This song was last modified on December 22nd, 2010.
    Thanks to Ashley O and Olivia_Ka for the contribution to this song.
    Copyright with Lyrics © Universal Music Publishing Group.
    Written by Paul Michael Barry, Mark Taylor.
    Lyrics licensed by LyricFind.

    Songs you may also like

    • same album
    • same artist
    • popular on LSI
    • new on LSI

    Comments

    • Facebook (0)
    • LetsSingIt (13)
    •  guest says:
      pop out
       
       foucharrou says:
      024-05-2012 09:53
       
      Still LoVe It
       Petroviic says:
      025-01-2009 23:11
       
      AMAZING SONG!
       PsychicMoose says:
      002-05-2008 00:25
       
      oops, I meant te quieres means you want yourself--typo sorry
       PsychicMoose says:
      002-05-2008 00:25
       
      uhm ok...Yeah, High school spanish in the US....not the greatest indicator of spanish language abilities.."Te quiero amor mio" is perfectly good spanish. It means "I love you, my love" --well literally, it's "I want you, my love" but "te quiero" is used as I love you as well. I've lived in Latin America for ten years,,,so I should probably know. "Te quieres" would mean "I want myself" I dont think thats exactly what they were going for. lol
       maleboy says:
      029-07-2007 05:11
       
      NC
      004-11-2005 02:38
       
      i have to add a comment about someone saying the spanish was bad, yeah it was incorrect, but if you've ever been to an actual spanish speaking country you'd notice a lot of the people speak in informal grammer, my mom is from panama, and her whole side of the family talks like that sometimes too. it's just like when americans say the word aint.
      and enrique iglesias can speak spanish..
       Mystical811 says:
      013-08-2005 18:53
       
      hmmmm....now that i think about it, he could be saying, 'i want you to love me' (Te quiero amor mio) but then why would it be quiero instead of quieres? ah well. im confusing myself and my brain hurts from trying to speak spanish in the summer.

      must....go.....fill.....brain....with....mindless.....TV.....and.......cartoons......
      don't worry, i'll be fine
       Mystical811 says:
      013-08-2005 03:07
       
      i dont know much about enrique anyways, i just liked the song i dont know anything about his parents or if he learned the proper use of a language, though he seems to have a good grasp on english.
       Mystical811 says:
      013-08-2005 03:03
       
      well, im only a beginner in spanish and even i know how to properly use verbs and pronouns together.
      ts the same thing in english (i want, you want, she/he want) as it is in spanish (yo quiero, tu quieres, el/ella quiere) (at least i think thats how you say 'she/he wants'...its summer, my spanish skills are a little rusty. not to mention the fact that i could easily fall asleep in class, my teacher is so boring! )
       sanya22 says:
      005-07-2005 14:11
       
      yeah! he has a spanish song too, right?
      show more (11-13 of 13)