We use cookies to customize content and advertising, to provide social media features, and to analyze traffic to our site. We also share information about your use of our site with our trusted social media, advertising and analytics partners. Read more.
  •    
  •    
  •    

    Lil' Kim / Lyrics

    Playlist 1 Rate 0 Like & Share Print Email Play

    "Get In Touch With Us" Lyrics

    Lil' Kim feat. Styles P

    Album:
    Genre:
    Duration:00:03:48
    Rank: (−) history »
    Rate:
    −/5 from 0 users
    Charts: view all »
    Referring urls:view all »

    Video

    Lyrics

    {*scratched: "Now you've seen this before;
    don't, don't tell me what's been happening.
    Okay, just let me sit here, enjoy(?)"*}

    [Lil' Kim w/ scratched in samples]
    Yea yea yea yea - I'm back
    Aw yeah - I'm back
    I'm back, and I'm about to murder cats
    Aw yeah - I'm back
    I'm back
    Yea yea - I'm back
    I'm back, and I'm about to murder cats

    [Lil' Kim]
    If you see a 745 and a body that's wide
    Take a peak and make sure ain't nobody inside
    Fuckin with the Bee you might not make it alive
    Cause it's MURDAHHH; ain't talkin Irv and Ja
    Y'all sleep on baby girl, I seldom frown
    Spit the shank out my mouth, and bust you down
    Biggie left me the torch, so I'm holdin it now
    And you sick cause I'm a bitch and I'm holdin it down
    If Styles say get you, without no doubt
    I'm a set you real good then I'm airin you out
    Rep your coast, we got the crack, one hit you overdosed
    That shadow that you see, that's my motherfucker Ghost
    (Whattup nigga?) S.P., Lil' Kim, we in it to win it
    Do a bid for my crimey, that's my co-defendant
    And you snitch niggaz tryin to get a nigga locked up
    Come through in the ice and truck and tear your whole block up

    [Chorus: Lil' Kim w/ scratched in samples] + (Styles)
    Fuck that, bitches don't deserve to rap - yea yea yea yea
    And I'm about to murder cats - aw yeah
    And I'm about to murder cats - yea yea yea yea (She Bonnie, I'm Clyde)
    (I kill your mom and watch you stand there traumitized)
    Fuck that, bitches don't deserve to rap - yea yea yea yea
    And I'm about to murder cats - aw yeah
    And I'm about to murder cats - yea yea yea yea
    (It's the Ghost and the Queen, motherfucker get in touch with us)

    [Styles P]
    You know the Ghost'll steal your soul from you
    Lil' Kim'll pull the four and leave a motherfuckin hole in you
    I need an antidote.. to take away the pain
    I gotta smoke weed or crack a nigga canteloupe
    I used to dream of this (I used to) but now I got
    the money and the house and the shit seem meaningless
    (What's it all worth?) If the grind don't ever stop (huh)
    Then my mind won't ever stop, nine won't ever stop (uh-uh)
    They say you too violent (fuck you) I say you too silent
    You scared to represent, I'ma make the news column
    This is Holiday and Lil' Kim (yes it is)
    Bust your gun, sell your crack, puff your weed, drink a lil' gin
    (Go ahead) Watch the drama ride (watch it) she Bonnie, I'm Clyde
    I kill your mom and watch you stand there traumitized
    You can't fuck with us (sho' can't) you think you could?
    It's the Ghost and the Queen, motherfucker get in touch with us

    [Chorus]

    [Styles P] It's the Ghost
    [Lil' Kim] And the Queen
    [Styles P] I'ma shoot at most of your team
    [Lil' Kim] And I'm leavin with most of your cream
    [Styles P] Nigga knock off the riffin shit, understand that
    [Styles P] I'ma kill a made nigga
    [Lil' Kim] And I'ma kill the witnesses
    [Styles P] Y.O. nigga
    [Lil' Kim] Crooklyn bitch
    [Styles P] Nigga bust off your hammer
    [Lil' Kim] And cook them bricks
    [Styles P] If you really had dough like you said you did
    [Lil' Kim] We woulda run up in your crib and been took that shit
    [Styles P] If I want a nigga dead then I'm doin the shit
    [Lil' Kim] And your girl right behind you with the oo and the fifth
    [Styles P] It's the Queen and the Ghost, who shit this tight?
    [Lil' Kim] Yeah Frank is the King, so call me Ms. White
    [Styles P] And I ask niggaz who wan' dance
    [Lil' Kim] And I got his back like that bitch from "True Romance"
    [Styles P] S.P. the Mack Milli'
    [Lil' Kim] Q.B. the Tech
    [Styles P] Got the +Money+ and the +Power+
    [Lil' Kim] Now where's the +Respect+?

    [Chorus]

    [Styles] It's the Ghost and the Queen, motherfucker get in touch with us
    This song was last modified on November 28th, 2016.
    Copyright with Lyrics © Warner/Chappell Music, Inc..
    Written by . Estate Of Christopher Wallace, Alka Yagnik, David Styles, Kehinde Hassan, Kimberly Jones, Lamont Porter, Of Christopher Wallace Estate, Taiwo Hassan, Udit Narayan.
    Lyrics licensed by LyricFind.

    Songs you may also like

    • same album
    • same artist
    • popular on LSI
    • new on LSI

    Contributors

    leaderboard activity

    Comments

    Facebook (0) LetsSingIt (0)