We use cookies to customize content and advertising, to provide social media features, and to analyze traffic to our site. We also share information about your use of our site with our trusted social media, advertising and analytics partners. Read more.

    Tha Eastsidaz / Lyrics

    Playlist 0 Rate 0 Like & Share Print Email Play

    "I Luv It" Lyrics

    Tha Eastsidaz feat. Snoop Dogg and Kokane

    Rank: (−) history »
    −/5 from 0 users
    Charts: view all »
    Referring urls:view all »



    (feat. Kokane, Sir Dogg, Snoopy Collins)

    [Snoop Dogg]
    Eastsidaz come out and play
    Eastsidaz come out and play

    [Goldie Loc]
    Eastside!one five, two*cough*one
    Two oh, one eastside one five
    Yeah, uh-huh, uh-huh
    We finna show you motherfuckers whats happenin
    Tray Dee

    [Tray Dee]
    Comin in front and center state ya name and game
    Yeah them eastsidaz back and we came to bang (eastside)
    Givin it up, pistols and chucks, rags hangin
    Stricly insane and we do the damn thang

    [Goldie Loc]
    Its the big bad eastsider rollin
    Now how many blocks we controllin
    Two 0, two one, one five seventeen and eleven
    One nine and a muthafuckin dime

    [Tray Dee]
    Murder block to the swamp front of grandmama house
    They don't sleep, well freak off brand knock em out
    Stay deep, bring heat make streets emorge
    Young Gs, Lil Gs, casualties and war
    So we push the turf steady pushin work
    Niggas love seein thugs so we look for dirt
    Where the shit don't stop and them six fours hop
    If ya just get socked, don't trip gettin dropped

    [Goldie Loc]
    All black wit a little bit of gold
    Now lemme show you motherfuckers how the eastside roll
    Footin to the metal, every hand on stiletto
    Extra clip when we book out, peace we long ghetto
    I'm about to make the shit crack
    We got straps in this bitch I got somethin on fat
    Tellin you motherfuckers, "Damn!"
    It ain't no thang when you bang wit the Dogg Pound (DOGG POUND)

    [Chorus: Snoop Dogg] (Snoopy Collins)
    (I luv it!) The way the homies come through all blue
    nigga what y'all wanna do?
    (I luv it!) We got hos to the left, platinum on our chest nigga yup yup
    (I luv it!) Can't stop, won't stop, so what that L.B.C. like
    (I luv it!) We do the damn thang all night, better yet fo' life

    [Goldie Loc]
    I luv it! We keepin that shit G
    Cause that's all I see
    I luv it!

    [Tray Dee]
    We always gon' roll, and stay way too deep
    Tray Dee, Gol-die, Snoop, ducez 'n trayz
    Still give it to that ass the old fashion way
    From the LB city, where them shells leave many
    Wannabes on they knees, tryna beef wit a gizze

    [Goldie Loc]
    Aye loc, I represent till the shit don't stop
    Fuck them paramedics and them crooked ass cops
    Its hard to maintain on the front line
    Check this out cuz, I gotta get mine
    Low ridahs, eastsidaz comin wit that G shit
    People want some of this?
    Hell naw trick
    I'm keepin that shit gangsta
    Yeah, C-walkin on you pranksters, nigga

    [Tray Dee]
    We don't really give a mad fuck nigga what
    Gettin mad stuck, catch you comin out the cut
    Hoo ridin, G ridin fuck the law
    Better hope you on my side once I clutch and draw
    My reactions, attractions, fast and all actions
    Till I die east the side, I stay smashin
    Represent this like its meant to see
    To the graveyard or the penetentary


    Zoom zoom zoom zoom zoom
    [Repeat 12x]

    [Sir Dogg]
    I am Sir Dogg
    D-P-G funk
    And I am crip
    I never learned to crip
    Oh no! Put me down
    Let go of my legs
    I'll never C-walk
    Do the time of life
    You have the time of your life
    Hey ha!

    [Snoop Dogg]
    Oh yeah, what's Crip-a-lat'n baby?
    Eastsidaz, "Duces 'N Trayz - The Old Fashioned Way"
    Somethin uh, to make you move, groove, and defintely sets the mood
    Its so uh gangsta, its so uh prankster
    Its the hoodie hoodie, goodie goodie
    To lick ya boogie oggie oggie
    Can ya dig what i'm talkin bout
    I smell ya Battle Cat
    Now thats funky, thats so funky, I have to say uh!

    Eastsidaz come back [x4]
    This song was submitted on September 19th, 2012 and last modified on October 18th, 2016.
    Thanks to Snap for the contribution to this song.
    Copyright with Lyrics © Peermusic Publishing, Sony/ATV Music Publishing LLC.
    Written by Emil Schult, Ralf Huetter, Bernie Worrell, George Clinton, Aasim Bey Bambaataa, Kevin Mccord, William Collins, Tracy Davis, Keiwan Spillman, Cordouar Broadus.
    Lyrics licensed by LyricFind.

    Songs you may also like


    Facebook (0) LetsSingIt (0)