We use cookies to customize content and advertising, to provide social media features, and to analyze traffic to our site. We also share information about your use of our site with our trusted social media, advertising and analytics partners. Read more.
  •    
  •    
  •    

    The Pharcyde / Lyrics

    Playlist 0 Rate 0 Like & Share Print Email Play

    "Devil Music" Lyrics

    The Pharcyde

    Album:
    Genre:
    Duration:00:04:15
    Rank: (−)
    Rate:
    −/5 from 0 users
    Charts: view all »
    Referring urls:view all »

    Video

    Lyrics

    (Slim Kid3)
    The way that momma raised us was pure faith
    So diablo wouldn't faze us or daze us
    Or lay us down to sleep
    Know the wolf from the sheep
    Or the sheep who cried wolf
    And threw the deadly hoof
    While the wolf was asleep
    I keep my mind a ghost
    Follow my heart the most
    Don't play fools too close
    Sleep with my eyes at post
    So Diablo won't be hostin the game of life
    The knife sits by throats of the young
    and blows death straight through the lungs
    as the mind gets washed by visions of sugar plums
    But we shall overcome cause we ain't dumb
    but we ain't smart, they got the girls by the hearts
    And the niggaz by the nuts
    Ear, tongue and butts
    Yeah, they're trying to fuck us up
    but, shit, you know what's up
    We gotta get with the movement
    and move men soon
    They consume every womb who bares
    beneath the stairs of their doom
    Best believe they're gonna shove em in a tomb

    Chorus: repeat 4X

    Cause Everytime I step to the microphone
    I put my soul on 2" reels
    That I don't even own

    (Bootie Brown)
    Early Saturday mornin I was cartoon gazin
    slowly broke into the kitchen
    to fill a bowl with some Raisin Bran
    as I ran up and down the TV stations
    I witnessed Indian Joe
    getting tricked out of this nation
    by a silly hillbilly
    who laughed as the shit happened
    Everything's the same
    the game continued into rappin
    Deception is at an all-time high
    You give a piece of your soul
    to receive some crumbs from the pie
    But you know I keep on rappin til the break of dawn
    even though it is my soul that I do not even own

    Chorus: repeat 4X

    (FatLip)
    I was po', nlack and broke
    beyond a shadow of a doubt
    Ass-out, wide open waitin for my shit to come on out
    Speakin about the time before I got signed
    I was coolin behind Coolio in the County Line
    My big brother used to say I was an asshole
    didn't graduate, couldn't handle the hassle
    of high school, why fool
    wit' foolish rules and guidelines
    fuck the cap and tassels
    said forget the trade and tried rhymes
    Hooked up with J-Swift, got with 2-4-2
    me and my nigga L.A. Jay back at S.C.U.
    I grab the MIC one-time
    Check it, 1-2, we in
    freakin' major flavors with my fellow Nubians
    Takin shit to the next level
    Too bad I sold my soul to the fuckin devil
    This song was submitted on October 23rd, 2004 and last modified on October 18th, 2016.
    Copyright with Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Universal Music Publishing Group.
    Written by Dennis David Coles, Robert F. Diggs, Gary E. Grice, Lamont Hawkins, Jason Hunter, Russell T. Jones, Clifford Smith, Corey Woods, Derrick L. Stewart, Emandu Wilcox, Trevant Vant Hardson, Romye Robinson.
    Lyrics licensed by LyricFind.

    Songs you may also like

    Contributors

    leaderboard activity

    Comments

    Facebook (0) LetsSingIt (0)