LetsSingIt uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our site. If you continue to use our site as normal we'll assume that you are happy to receive our cookies. More info in our privacy policy.
  •    
  •    
  •    

    The Throne / Lyrics

    Playlist 5 Comment 0 Rate 1 Like & Share Print Email Play

    "Gotta Have It" Lyrics

    The Throne feat. Jay-Z and Kanye West

    Album:
    Genre:Hip-Hop, Rap
    Duration:00:01:57
    Rank: (−) history »
    Rate:
    5.0/5 from 1 users
    Charts: view all »
    Referring urls:view all »

    Video

    Lyrics

    Turn my headphones up
    Louder
    Uh-huh, uh-huh

    (What you need, what, what you need)
    (What you need, what, what you need)
    Oh (I got what you need)

    LOLOLOL to White America, assassinate my character
    Money matrimony, yeah, they tryna break the marriage up
    Who gon' act phonier? Who gon' try to embarrass ya?
    I'ma need a day off, I think I'll call Ferris up

    Jay-Z

    Bueller had a Mueller, but I switched it for a Mille
    'Cause I'm richer, and prior to this shit was movin' freebase

    Kanye West (Jay-Z)

    Had a conference with the DJs (Yeah), Puerto Rico three-days
    (Parlay with them GDs, now they got our shit on replay)
    Sorry I'm in pajamas, but I just got off the PJ
    And last party we had, they shut down Prive
    (Ain't that where the Heat play?) Yep (Niggas hate ballers these days)
    Ain't that like LeBron James? (Ain't that just like D-Wade)
    (Wait)

    (What you need, what, what you need)
    (I got what you need, what, what you)
    (What you need, what, what you need)
    (I got what you need)
    (Wassup, wassup, wassup, wassup)

    Jay-Z (Kanye West)

    Wassup, ma'fucka, where my money at?
    You gon' make me come down to your house where yo' mummy at
    Mummy wrap the kids, have 'em cryin' for they mummy back
    Dummy that your daddy is, tell 'em I just want my racks
    (Racks on racks on racks) Racks
    (Maybachs on bachs on bachs on bachs on bachs) Who in that?
    (Oh shit, it's just blacks on blacks on blacks)
    (Hundred stack) How you get it? (Nigga, layin' raps on tracks)
    I wish I could give you this feelin', I'm planking on a million
    I'm riding through yo' hood, you can bank I ain't got no ceiling
    (Made a left on Nostrand Ave.) Right (We in Bed Stuy)
    Made a right on 79th, I'm coming down South Shore Drive
    (I remain Chi-town) Brooklyn 'til I die

    (Take 'em on home, take 'em on home...)
    (Take 'em on home, take 'em on home...)
    (I got what you need, what, what you need)
    (Take 'em on home)
    (What you need, what, what you need)
    (I got what you need, what, what you need)
    (Take 'em on home, take 'em on home...)
    (Take 'em on home, take 'em on home...)
    (Tryna hurt my name, huh?)
    This song was submitted on August 8th, 2011.
    Thanks to angel___ for the contribution to this song.
    Copyright with Lyrics © Universal Music Publishing Group, Warner/chappell Music, Inc., Emi Music Publishing, Sony/atv Music Publishing Llc.
    Written by Carl Terrell Mitchell, Chad Wesley Hamilton, Kenji Chiba Brown, Kenneth Ray Copeland, Gwenetta Dickey, Freddie Dunn, Henry Jr. Garner, Lequient Jobe, Michael Steven Moore, Michael Samuel Nash, Terral Wayne Santiel, Norman Whitfield.
    Lyrics licensed by LyricFind.

    Songs you may also like

    • same album
    • same artist
    • popular on LSI
    • new on LSI

    Comments

    • Facebook (0)
    • LetsSingIt (0)
    •  guest says:
      pop out