We use cookies to customize content and advertising, to provide social media features, and to analyze traffic to our site. We also share information about your use of our site with our trusted social media, advertising and analytics partners. Read more.
  •    
  •    
  •    

    WC / Lyrics

    Playlist 0 Rate 0 Like & Share Print Email Play

    "Bang Loose" Lyrics

    WC

    Album:
    Genre:
    Duration:00:04:21
    Rank: (−) history »
    Rate:
    −/5 from 0 users
    Charts: view all »
    Referring urls:view all »

    Video

    Lyrics

    Off that ignorant, belligerent, gorilla people like mugilla
    From the chickens, liver, stanky rivers like kitty liver
    Take my finger out your putang you smelly Funkadelic
    With Funkadelic reteric for you relics
    (The buffalo fake the nigga street sweeper)

    The Grim Reaper's grim reaper
    I'm a Don like Magic Juan, off that sauvignon
    The game sprays out of my mouth like a can of Krylon
    Riverside to Saigon, I'm killing each track I rhyme on
    You had tights on like you had nylons on

    Boogie banga funked out panty stainer
    Ghetto enough to get TV reception with a coat hanger
    Smell me
    (It's the [unverified] words man)
    Fake comedy for my accident done on purpose
    About to set the fly one, down with the ghetto Hiesman
    I'll serve niggaz in the third person don't even try it

    Vaboom, he's back to putting in work
    Vaboom, to make your neck and head jerk
    Make 'em bang, bang, make 'em all move
    Do the damn thing, my niggaz bang loose

    Vaboom, he's back to putting in work
    Vaboom, to make your neck and head jerk
    Make 'em bang, bang, make 'em all move
    Do the damn thing, my niggaz bang loose

    Timber, Hawk, it's the big hawk
    Ready to chalk
    With the boom ping, ping
    That make the Dre swing, swing
    Flipped and slipped and clipped equipped the trigger

    Hit, click, click, click, click, click
    Nigga, dissa, stealer, scrilla
    Did-a anybody kill her? I'm blasting
    None of them like Danskin
    Closing caskets chromed

    Put my L.A. throat back on
    It's back on and getting cheddar
    In my ride with the blue feather, in linen
    Strolling with the vengeance
    And when I make that gun clap

    Bitch, niggaz roll like pigeons
    So if you claiming than brang it
    And be about the drama
    It's WC and I ain't your mama

    Vaboom, he's back to putting in work
    Vaboom, to make your neck and head jerk
    Make 'em bang, bang, make 'em all move
    Do the damn thing, my niggaz bang loose

    Nigga make way for the big bomber
    Mr. all night rider, original bang hand glider
    Scuffing up Chucks swiftly
    Looking for a spot launch that mini mat
    And that's a hard hat
    Do it till I get you, pistol grip whip you

    Nigga, your pitiful, picture me back burner material
    Never, scraped off serial numbers and brought [unverified]
    Ditching your block when live while you work
    'Cause it ain't no half repping
    Either you riding or not, cock it or keep stepping
    Come on, feel the breeze

    What, y'all ain't know? I got a squad so cold
    We freeze all area codes, they need this, real Gs
    Critical thesis bound to break shit down to quarter pieces
    For real, Devil, the boss under the Dub
    Swanging, giving orders to chickens and thugs

    It ain't no bitch in this industry that flow like me
    Matter fact, it ain't to many niggaz that can see me
    For sure I've been none to loc for way too long
    Now the spot lights on me, so believe me its on
    Its funny the way I'm hated, always underrated
    But ya'll hoes couldn't come with it if you masturbated

    Niggaz wanna test me, I wish you would
    Lyrics bang more harder than niggaz bang they hood
    I come through unexpected like the in Vietnam grenades
    Got so much heat I make the Devil run for shade
    This ain't no game nigga, so don't fuck with T
    Mess around and be headlining on Unsolved Mysteries

    I got warrants for my arrest by the FBDs
    For pushing off [unverified] trying to take these keys
    A female fely in Burberry
    Picking up money from the commissary
    Don't fuck with Terry

    Vaboom, he's back to putting in work
    Vaboom, to make your neck and head jerk
    Make 'em bang, bang, make 'em all move
    Do the damn thing, my niggaz bang loose

    Vaboom, he's back to putting in work
    Vaboom, to make your neck and head jerk
    Make 'em bang, bang, make 'em all move
    Do the damn thing, my niggaz bang loose

    Vaboom, he's back to putting in work
    Vaboom, to make your neck and head jerk
    Make 'em bang, bang, make 'em all move
    Do the damn thing, my niggaz bang loose

    Vaboom, he's back to putting in work
    Vaboom, to make your neck and head jerk
    Make 'em bang, bang, make 'em all move
    Do the damn thing, my niggaz bang loose

    WC, Dr. Stank, Devil, Lady T
    Swang on, swang on
    This song was submitted on January 10th, 2011 and last modified on November 24th, 2016.
    Copyright with Lyrics © Universal Music Publishing Group.
    Written by A. Irvin, Bernard G. Jr. Worrell, D. Milhouse, Floyd E. Wilcox, Garry Marshall Shider, George Jr. Clinton, T. Williams, Tony Pizarro, William Calhoun.
    Lyrics licensed by LyricFind.

    Songs you may also like

    Contributors

    leaderboard activity

    Comments

    Facebook (0) LetsSingIt (0)