the internet lyrics database
5
Playlist new! / 5 (0) Share Play

"Certified" Lyrics

Lloyd

I'm lovin how you twurk
I'm lovin how you do
I'm lovin what you're on
I'm so gone over you
Now don't quote me yet
But girl i think ya might
Be someone for me in the day and in the night.

Hook:
Please believe I aint the type to sweat your clothes
But whats on my mind i gotta let ya know
That im thinkin of steppin to ya
And if I do better move ya
I ain't your typical man
Girl understand

Chorus:

Im diggin you
And i aint tryin to run no game
Cuz im into you
You should know me by my name
And I aint ever gonna lie
Cuz i dont really gotta
Baby, Im Cer-ti-fied

(Please Believe!)

And Im cocky with it (Baby I dont mean no harm)
But i gotsta get it
Cuz ya wit and ya charm
Got me on something else
Baby, you know the rest
I'm Cer-ti-fied

Verse 2:
Now if i was to say you make me wanna sing
Would you understand what a nigga really means
Its that ya little body thats rockin like a beat
And i got a rhythm that I bet you can freak
(Listen to me)

Hook:
Please believe I aint the type to sweat your clothes
But whats on my mind i gotta let ya know
That im thinkin bout steppin to ya
And if I do better move ya
I ain't your typical man
Baby understand

Chorus

Bridge:
I'm certified, qualified by my dollar signs
I like to get it up, live it up
Whats your prada size?
Now, usually I dont do this
But boo you got me choosin'
My navigation give me that
Lets go somewhere exclusive
You Flip Booze, You Can...
Moulin Rouge Me, You Can...
Keep it real, we chill and watch a scary movie
I been around the world so I can turn ya onto something
Keep doing whatcha doing girl...
Ya onto something.

Chorus

Im Diggin You (Girl I Aint Trynta Run No Game)
Cuz Im Into You (And Ya Should Know Me By My Name)
And I Aint Never Gonna Lie,
Cuz I Dont Really Gotta, Baby (Ooh)
Im Certified (Please Believe, Please Believe)
And Im Cocky Wit It (Betta Ask Somebody)
But I Gots To Get It (Everything About Youuu)
Got Me On Something Else,
Baby You Know The Rest (Heey)
Im Certified (Yeah Yeah Yeah)

So Open Up Ya Mind,
Lemme Come Inside
Girl Love And Satisfy Me,
Girl Im Certified
So Certified Girl,
So Certified Girl,
Oh Yeah
Alriiiiiight
Ride, Ride, Hey
Hah.
This song was submitted on March 31st, 2007 and last modified on March 25th, 2017.
Copyright with Lyrics © Warner/Chappell Music, Inc., BMG RIGHTS MANAGEMENT US, LLC.
Written by Johnta Austin, Johnta M. Austin, Phalon Alexander, Phalon Anton Alexander, Zachary Anson Wallace, Zak Wallace.
Lyrics licensed by LyricFind.

Song Details

Album:
Genre:R&B
Rank: (−)
Charts:view all »
Referring URLs:view all »

Video

Songs you may also like

  • same album
  • same artist
  • popular on LSI
  • new on LSI

Contributors

leaderboard activity

Comments

Facebook (0) LetsSingIt (0)